• Gratis verzending*

  • Geen onderzoekskosten

  • 2 weken tevredenheidsgarantie

  • Zakelijk en particulier

  • Lorem ipsum

Reparatie voorwaarden PC-NL B.V.

Bij alle reparaties die wij op welke manier dan ook in behandeling nemen zijn de volgende reparatievoorwaarden van toepassing.

PC-NL zal vooraf kosteloos onderzoek doen om tot bepaling van de kosten van de reparatie te komen. Het is mogelijk dat bij dit onderzoek schade gemaakt moet worden om te bepalen welke acties er nodig zijn om de reparatie uit te voeren.
Voor deze schade kan PC-NL dan ook nooit aansprakelijk gesteld worden. Het is dus mogelijk dat het product dat ongeprepareerd afgehaald wordt niet in dezelfde staat verkeerd dan aangeleverd. Doorgaans wordt dit vooraf aangegeven voor het onderzoek.

De klant is zelf verantwoordelijk voor het maken van een back-up of op een andere manier voor hem of haar belangrijke data veilig te stellen. PC-NL kan dus nooit aansprakelijk worden gesteld voor verlies of diefstal van data of de gevolgschade van het dataverlies of niet of wel te repareren apparaat.

Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor de fabrieksgarantie of het verlopen daarvan, wij voeren alle reparaties zo goed mogelijk uit, als de fabrikant hierdoor afstand doet van de lopende fabrieksgarantie, valt dit niet onder de verantwoordelijkheid van PC-NL

Uiteraard zullen wij ons uiterste best doen om er voor te zorgen dat we de reparatie zo zorgvuldig mogelijk te voeren waardoor de bovenstaande punten enkel in uitzonderlijke gevallen van toepassing zullen zijn. Echter benoemd worden om ons als bedrijf in te dekken voor eventuele schadeclaims en u duidelijke op de hoogte te stellen van eventuele gevolgen die mogelijke wijs aan de orde kunnen komen.

Voor meer informatie over onze reparaties en de voorwaarden neem gerust contact met ons op via de onderstaande gegevens:

PC-NL B.V.
Marketing 37b
6921RE Duiven
026-20 60 300
[email protected]