• Gratis verzending*

  • Geen onderzoekskosten

  • 2 weken tevredenheidsgarantie

  • Zakelijk en particulier

  • Lorem ipsum

Klacht melden

Heeft u klachten of opmerkingen over ons als bedrijf, of over één van onze medewerkers? Help ons om te werken aan verbetering. Tevens zullen wij ons best doen om dergelijke klachten in de toekomst te  voorkomen. Wij zouden het erg jammer vinden als u ontevreden bent met onze service en ons dit niet laat weten. We zullen altijd ons uiterste best doen om u als klant gelukkig te maken. Mochten wij er samen niet uitkomen dan kunt u altijd nog contact opnemen met een bemiddelingspartij.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.