Klacht melden
Klacht melden
Heeft u klachten of opmerkingen over ons als bedrijf, of over één van onze medewerkers? Help ons om te werken aan verbetering. Tevens zullen wij ons best doen om dergelijke klachten in de toekomst te voorkomen. Wij zouden het erg jammer vinden als u ontevreden bent met onze service en ons dit niet laat weten. We zullen altijd ons uiterste best doen om u als klant gelukkig te maken. Mochten wij er samen niet uitkomen dan kunt u altijd nog contact opnemen met een bemiddelingspartij.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.